Fredag den 13 igen...........

Helluuu !!!!!!!!!!!!!

I tisdas kom helen iaf=) Vi målade, kommer bli skit snygga tavlor. Å snacka en massa skit =)
Kul att bara få umgås å snacka av sig å prata en massa minnen... Käka lite göttans när sonny kom hem å glode på tvn..!
hon skulle åka hem igentligen på onsdan, men hade så kul med mig (hahahaa) så hon stanna till torsdan....
Å på onsdan åkte vi till bollnäs å glode i affärer å kolla våran lägenhet som för övrigt e städad å klar, men de e ingen som har sagt nått att vi får flytta in....hmm konstilgt men jaja....
Blev pizza iaf å lite götta på kvällen med myspys =)

Fick lite tråkiga nyheter åsså på torsdan om våran soffa, blev så jäkla tokig så ja ringde upp han å va inte spec snäll mot han (Mats rodin heter han, så nu vet alla e iaf å händer de nått för er å ni har trygghansa så se till att ni INTE får Mats Rodin) Men om ni kan byt redan nu försäkrings bolag...............
Jaja men vi har lagt undan en soffa som vi vill ha iaf=) å vi hade vela hämta den imöra men om pengarna inte kommer idag så blir de inte så...hmm tråkigt..

Ja idag e de fredag en 13 igen, konstigt att de är 3 st detta år (2009)  En har ju varit i Feb och idag (Mars) och den sista e i Nov.... hmmm konstigt....

Ja idag iaf, så blev det ju en riktigt skit dag iaf, inge pengar, sitta å tröka hemma, å som grädde på moset så kom min älskade pojkvän hem å mådde dåligt å tror han har migrän...
Så då blir de bara en vanlig tråkig hemma kväll igen, Men de e väl inte så farligt tänker väl ni nu, men de e bara de att det gör jag varenda dag sitter hemma vid datorn eller vid tvn och det suger, det e så värdelöst att jag får damp på att vara hemma själv JÄMT, Känner ingen i närheten har inga pengar så jag tar mig inte nån stanns, Å kom ihåg att jag har inte jobbat sen Nov så jag har varit hemma sen dess.... Fattar  vad less ja e.......
Å nu när han äntligen e ledig å vi kan hitta på nåtgot iaf vad som helst, nää då ska fanskapet må dåligt... Å sova bort hela fredas kvällen.... fan va värde löst......
Får väl försöka hitta på något själv... Kanske måla klart min å helens tavla..=)  Kanske leka me Chicka.....Hon vill iaf hitta på nått me mig..... hahahahahahaha  snacka om desperat.
Kommer bli kul att flytta in å göra iordning, men ändå så när man är iordnign så kommer de vara samma sak där å, ingnen som kommer å hälsar på å ingen å hälsa på... Så vill ju flytta upp å det ska ja göra, men vill göra det nu helst =)
då kan man gå å hälsa på nån iaf när man har tråkigt....
mmm blir nog bra....
Jahapp. näää ska väl göra nått då så den tråkiga dagen går förbi fort, haha,,=)

Gör nått kul idag å va försiktiga idag....
ha de bäst puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0