FANNNNNN

jag som va så jäkla glad alldeles nyss, men de e konstigt hur fort de kan gå från Glad till förbannad. Ungefär så här fort gick de Jag hade skrivigt klart hela mitt braa nya inlägg (det här) och skulle bara lägga in en bild å när jag trök på den knappen så plupp allt var borta förutom de översta delen som såklart va den kortaste.....
Så från glad trycka på knappen till förbannad.... De e väldigt fort Ja jag ska väl fösöka skriva igen då.
Jag  som va så nöjd me de ja hade skrivigt å de va så mycke...... FANNNNNN jaja ungefär så här....


Hello e en väldigt glad tjej just nu =)

Helgen har varit kanon =)

På fredan så hade vi myssis hemma tog de lugnt å hade de bra...=)
På lördan så kom min smarta underbara pojkvän på att vi skulle åka till valbo å kolla på soffan och ikea....
JIPPI tänkte ja å rusade in i duschen (vaknade ju ganska så sent) och vi gjorde oss iordning.... Sen drog vi till Valbo..
HIHIHI en lite rolig grej jag tog med mig en massa skivor som jag villa lyssna på i bilen men NÄÄPPP vi snackade hela vägen till valbo...hehehe
Ja, vi åkte först till Möbeloutlet och kollade på soffan som vi vill ha eller SKA ha =) Å så jäkla bra personal eller kille som jobba där, hittade ett bord som vi har velat haft och som tur hade han satt ner priset från 2795 till 1300 men när vi gick å tittade på de å sa att vi skulle ha de så såga hanatt de va lite mer repor på de så han satte ner de till 1000 kr ist =)
Ass bra tänkte vi å de va inte alls så repig som han trodde de va vi tvättade de hemma å de va typ 3 st som man ser....
jaja vi åkte vidare å kollade på skor som ja konstigt nog inte va sugen på å köpa nåra men min underbara pojkvän hittad eett par skor till mig som han villa att jag skulle köpa, å såklart satt dom perfekt å de va dessutom på res =) från 595 till 170 kr ita bar de va 70% i hela butiken...Sen gärnet till ikea och som vi kom på sp hade vi handlat så bra så vi hade 1000 spänn som vi fick handla för vill ville... så vi shoppade loss (haha shoppade loss på ikea för 1000 kr) men mna får faktiskt mycke på ikea för de... Ja de blev en hel del bra saker.... 
Japp efter de så va de järnet hem... lasta av allt å då såg man verklgen allt vi hade köpt, de va en hel del=) 
sen blev de en lung kväll med film å mys =)
Söndag blev de lite handlande å hehe skulle köpa rullgarnin å hittade en på rea så då fick vi pengar över å handla lite annat åsså=) mycke nya saker nu  till lägenheten...

Jepp idag har ja varit ute med Chicka å lekt i 1,5 timmar bara för de vackra vädret... såå skönt med värme mer värme vill ja ha..=)  jepp, snackad med johanna i tel för vi ko på att eftersom att hon va i ljusdal me sin hund Dregen å jag va här å ingen av oss tog oss nån vart så fick vi gå ut på promenas per tel =) de funkar, inte lika kul men de funkar =)

Jaoo lite tråkigheter då...
Fick reda på i söndas att Krille å anneli har gjort sig av med poffen dom har get bort honom, dom orkade inte med honom säger dom. Men min peronliga åsikt e att dom gav upp förfort han skulle ha behövt hjärngympa och mera motion men men deras beslut men ja tycker att han skulle ha fått en andra chans... Tråkigt för att Chicka å han lekte så jäkla bra å dom tycket verkligen om varandra.. Men jaja inget å göra, Han kommer säkert att få de bra han fick ju iaf bo kvar i Runemo så man kanske ser han nån gång..=)

Nää till nå kul nu,,min underbara syster kommer å hälsar på imöra, de ska bli kul....
Hoppas vi hittar på nå kuligt att göra bara å hoppas på lika fint väder som de va idag =)
Ska tvinga henne å måla en tavla till oss hon målar skita bra=)

Nää nu läre ja söv alite om ja ska orka upp imöra måste kliva upp i tid ska dammsuga å torka golve imöra innan helen kommer så att hon inte dör av allt katt å hund hår... men de ska nog gå bra

Nää god natt å sov gott...
Pusspuss 
ps Mats ska ringa imöra om ersättningen för soffa stereo å så.. ska hålla tummarna för att de blir bra annar jävlar..ds

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0