Så less.....

Hej,                                              

Vilken skit dag det har varit idag....
Bara en massa strul hela jävla dagen blir bara så less på allt skit som är hela jävla tiden...
När kommer det bli bra? vet inte ens om det kommer att bli fullt 100 bra heller känns inte som det.
En massa bråk me sonny som tar musten ur en, å inge kärlek känner man heller, Vet fan ingenting längre..
Känner bara en massa saker.... Men va hjälper de..... INGET just nu iaf...
Vet inte om det här är slutet eller om det bara e för allt som är, men skulle vara skönt att veta. Men som sagt så vet jag ju inget längre...
Har tänkt en hel del och är man DUM om man tänker såhär? - Om vi flyttar till järvsö och han tar jobb i stockholm så får ju han vara borta på veckorna och kommer hem på helgerna, Det skulle jag tycka vara skönt och ha veckorna för sig själv,
Vi kommer inte att ta varandra för givet längre, jag tror att det är bra för oss.....
Är man DUM nu eller kan man säga det hära till honom, de e klart att jag kan berätta allt för honom men tycker det låter elakt att jag vill att han ska åka så jag får vara lite själv de tycker ja e skönt... Vet inte ska nog berätta de men på ett bättre sätt....
Allt känns så dystert nu för tiden har inget att se framimot längre tycker inte ens att de e kul med helg, när man kan göra nått..

Hoppas att de kan vända snart.... Hoppas Hoppas!!!  Annars vet jag inte vad jag kommmer att bli för människa en dyster och sur kärring och det vill jag absolut INTE....

Näää fan allt e så komplecerat nu, ingen som förstår känns de som... all i huvet bara snurrar..

Så här dyster e ja inte egentligen... Är faktiskt en trevlig och glad människa som har för mycke myrror i brallan för att sitta stil hahaha... Nåra skratt kan ni väl få då=)
Va faktiskt känd för mitt skratt i skolan typ i 8-9 tror ja =) Ja de va länge sen nu..
Så ja e ingen sur kärring egentligen.

Kom på något som jag längtar efter å tänker på när de e tungt å det e 

                                   SOMMAREN---------->SOLEN------->BADA------>DRAGRACING =)

Älskar sommaren och åka iväg på alla "tävlingar" umgås med min ÄLSKADE familjen och grilla och träffa en massa bil tokiga folk..
ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag vill ha sommar NU  =)     
Fan vad jag Älskar min Familj... Det e den bästa familjen som finns.. NILSSON

Ja nu har jag blivigt på lite bättre humör, de hjälper att skriva ite...
och tänka på saker som gör en glad.....

Nää nu ska jag äta lite honungs melon.. SÅ GOTT  =)

                                     
                                                                  EN VACKER SOMMAR BILD =)


Ha de bra

puss & kram


Kommentarer
Postat av: hellabella

Hmm stackare, jag lider med dig...med er båda! Men du ska se att allt löser sig mellan er när hela skiten löser sig åxå...de tror jag...jag tror bara att det är eran situation som suger musten ur er båda. Men de löser sig snart ska du se! puss

2009-02-21 @ 01:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0